salliestuff

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Lotta Olsson - 6 februari 2011 22:06

igår var det supertrevligt! vi tog dock inte så många bilder (men desto fler shots), men ingen gemensam bild på alla så orkar inte lägga upp någonting här.

träningsverk i benen tack vare alla sköna dans moves igår i alla fall, men det är mysigt!
den vanliga söndags-ångesten kom smygandes för ca 2 timmar sedan också, men det är snart helg igen. simma lugnt!

Av Lotta Olsson - 6 februari 2011 21:26

jag är av den typen att jag hatar när det är stökigt, och ändå lyckas mitt rum alltid bli lika förjävligt. men så är jag också av den typen att jag en gång i månaden kör ett ryck för att jag blir så frustrerad över att man inte längre kan se mitt golv pga alla kläder och så brukar det bli fint igen. idag ägnade jag alltså söndags timmarna åt att städa.

FÖRE:

EFTER:

  

Presentation

Mitt namn är Lotta Olsson och min blogg handlar om mitt liv och allt som hör där till, därför är den antagligen helt ointressant att läsa! Jag använder den helt enkelt som en mindre privat dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards